Semmelweis Garanciavédjegy logó
Adománygyűjtő Szervezetek Önszabályozó Testülete logó

RENDEZVÉNYEK

Magyar Hospice-Palliatív Egyesület

a hazai hospice szolgálatok közössége

A Magyar Hospice-Palliatív Egyesület XIV. Országos Kongresszusa
Teljes életet az utolsó órákig!

Cegléd, Hotel Aquarell****
2021. január 27-29.

Tisztelt Kongresszusi Résztvevők!
Kedves Kollégáink, Barátaink!

A magyar egészségügyi hatóságok és kormányzat által előírtakkal összhangban (41/2020. (III.11.) Kormányrendelet 4.§ d) pont) alapján, miszerint zárt helyen 100 főnél több személy, nem zárt helyen pedig 500 főnél több személy részvételével rendezvény tartása tilos. Ezen intézkedés akár hetekig, hónapokig is fennmaradhat jelenleg visszavonásig érvényes!

Ezen intézkedések értelmében a Magyar Hospice-Palliatív Egyesület elnöksége és a kongresszus Szervező Bizottsága úgy döntött, hogy a Ceglédre meghirdettet XIV. Országos Kongresszusát elhalasztja.

A Kongresszus új időpontja: 2021. január 27-29. A kongresszus helyszíne változatlanul a ceglédi Hotel Aquarell. Az elfogadott programon nem változtatunk. A részvételi díjak és a szobaárak változatlanul maradnak.

Rövidesen a weboldalon is elérhetőek lesznek az új információk és jelentkezési határidők is!

Az eddig regisztrált résztvevőkkel a kongresszus szervezője, a Blaguss Kft. felveszi a kapcsolatot. A jelentkezőknek lehetőségük lesz arra, hogy megerősítsék részvételüket az új időpontban, vagy töröljék a jelentkezést.

A kongresszust érintő minden további információt itt a honlapunkon, facebook oldalunkon és e-mail csatornákon közölni fogunk.

Bízunk benne, hogy az új időpontban is remek kongresszust és kiváló hospice közösségi szakmai programot tudhatunk magunk mögött!

Szíves megértéseteket köszönjük,

a Magyar Hospice-Palliatív Egyesület Elnöksége és Szervező Bizottságának nevében
Lukács Miklós
elnök

Beköszöntő

Tisztelt Kongresszusi Résztvevők!
Kedves Kollégáink, Barátaink!

Az idei XIV. Országos Kongresszusunknak új időpontban Cegléd városa ad otthont. 1848. szeptember 24-én Kossuth Lajos itt kezdte meg híres toborzó körútját, hogy fegyverbe hívja az országot. Gyújtó hatású beszéde több ezer embert nyert meg a szabadságharcnak. Kossuth Lajos ceglédi beszéde az 1848-1849-es forradalom és szabadságharc egyik jelképe lett. A Magyar Hospice-Palliatív Egyesület, a Homecare 2002 BT. és a ceglédi Toldy Ferenc Kórházzal karöltve szeretettel hívja és várja a hospice-palliatív munkatársakat, szakembereket, civileket és nem utolsósorban a munkánkat segítő önkénteseket.

A kongresszus fő témái széles spektrumot ölelnek fel, így mindenki megtalálhatja az Őt leginkább érdeklő új tudományos eredményeket, a magyar hospice-palliatív ellátás tapasztalatait, mely segíti a különböző szakterületeken dolgozó szakemberek együttműködését.

Mindannyian azért dolgozunk, hogy a gyógyíthatatlan betegségre ne kudarcként tekintsünk, hanem igyekezzünk gondozottjaink számára a lehető legjobb életminőséget biztosítani életük utolsó szakaszában is. Éppen ezért a kongresszus jelmondata: Teljes életet az utolsó órákig!. Ezt a célt biztosítja a beteg és családja pszicho-szociális szemléletű segítése, a multidiszciplináris team együttműködése a hospice-ban, a veszteség és a gyász feldolgozásában. Ide kapcsolódik a korai palliatív ellátás fokozatosan kialakuló hazai gyakorlatának kérdése. Alapvető és legnemesebb feladatunk a hatékony fájdalomcsillapítás mellett az egyéb tünetek enyhítése, megszüntetése, a hatékony tüneti terápiás lehetőségek oktatása és az ismeretek széleskörű elterjesztése a szakemberek számára. Az utóbbi idők legújabb témája az életvégi ellátások tervezése, az ezzel kapcsolatos jogi rendezés és az előzetes egészségügyi rendelkezés (living will) ismertté tétele.

Bízunk abban, hogy Kossuth városa és vendéglátóink vendégszeretete vonzóvá teszi mindenki számára a kongresszuson való részvételt és lehetőséget biztosít feltöltődésre, baráti eszmecserére, ismerkedésre. Bízunk abban is, hogy az új időpontban is remek kongresszust és kiváló hospice közösségi szakmai programot tudhatunk magunk mögött!

Minden résztvevőnek hasznos szakmai vitákat és kellemes szabadidőt kívánunk!

a Magyar Hospice-Palliatív Egyesület Elnöksége nevében
Dr. Hódi Zsuzsanna

A kongresszus helyszíne

Hotel Aquarell**** Cegléd A hivatkozásra kattintva elhagyja a weboldalt

2700 Cegléd
Fürdő út 24.

A kongresszus időpontja

2021. január 27-29. szerda-péntek

A kongresszus szervezője

Magyar Hospice-Palliatív Egyesület
1089 Budapest, Orczy út 6. II/201
Tel./fax: +36 1 215 0938
E-mail: iroda@hospice.hu

MHPE XIV. Kongresszus, Hotel Aquarell**** Cegléd

Homecare 2002 Bt.
2700 Cegléd, Mizsei út 30.

Tudományos Bizottság

Elnök: Dr. Benyó Gábor
Tagok: Dr. Csikós Ágnes PhD
Dr. Kegye Adrienne
Dr. Zana Ágnes PhD

Szervező Bizottság

Elnök: Lukács Miklós
Tagok: Babonits-Farkas Kinga
Dér Ilona
Farkas Attila Balázs
Dr. Hódi Zsuzsanna
Schaffer Judit
Vágány Tamásné

Szervezőiroda

Blaguss Utazási Iroda Kft., Kongresszusi Iroda
Postacím: 1364 Budapest 4, Pf. 42. Tel.: +36 30 514 7544
E-mail: mhpe@blaguss.hu

Előzetes program

január 27. szerda
11:00 órától Regisztráció megnyitása
12:00-14:00 Önkéntes találkozó, közösség építés és szendvics ebéd
14:00-14:15 Megnyitó
14:15-16:15 Előadások / Önkéntes fórum
(Önkéntesek az ellátásban: tapasztalatcsere, tanulmányok, eredmények)
16:15-16:45 Kávészünet
17:00-18:30 Meghívott előadó
18:30-21:00 Félpanziós vacsora a szálloda éttermében (fakultatív vacsora nem szállóvendégek részére)
21:00-24:00 A szálloda wellness részlege meghosszabbított nyitva tartással, 24:00 óráig fogadja a kongresszus vendégeit.
január 28. csütörtök
09:00-10:00 Köszöntők és a Polcz Alaine Emlékérmek és Oklevelek díjátadó ünnepsége
10:00-11:00 Plenáris előadások
11:00-11:30 Kávészünet és a kiállítás megtekintése
11:30-13:00 Előadások
13:00-14:00 Opcionális ebéd
14:00-15:30 Orvosi Fórum - előadások
Az előadásokra a szakdolgozókat és az önkénteseket is várjuk!
15:30-16:00 Kávészünet és a kiállítás megtekintése
16:00-17:00 Orvosi Fórum - előadások
Az előadásokra a szakdolgozókat és az önkénteseket is várjuk!
17:30-20:30 Félpanziós vacsora a szálloda éttermében (fakultatív vacsora nem szállóvendégek részére)
21:00-01:00 Retro diszkó a szálloda éttermében
A programot a részvételi díj és a kísérői regisztrációs díj is tartalmazza, két ajándék italkuponnal.
január 29. péntek
08:00-09:00 Közgyűlés
09:00-10:30 Előadások
10:30-11:00 Kávészünet és a kiállítás megtekintése
11:00-12:30 Előadások
12:30-13:30 Opcionális ebéd

Program- és absztraktfüzet (pdf)

A kongresszus fő témái

  1. Menedzsment (ellátásszervezés, dokumentáció, koordináció, finanszírozási, jogi kérdések, társadalmi szemléletformálás, társadalmi programok)
  2. Tünetmenedzsment orvosi ás ápolási vonatkozásai (tüneti terápia, mozgásterápia, táplálás-, folyadékpótlás, sebellátás)
  3. Gyerekek, serdülők, fiatal felnőttek ellátása, beteg-tranzíció
  4. Komplementer terápiák tapasztalatai a palliatív ellátásban
  5. Pszichoszociális ellátás tapasztalatai
  6. Önkéntesség (az önkéntesek szemszögéből és a szolgálatok szemszögéből)

Előadások bejelentése

Előadás tervezett időtartama: 10 perc (8 + 2 perc vita)
Az előadásokhoz biztosított technika: számítógép, projektor, lézerpointer
Absztrakt benyújtása minden esetben szükséges.

Online absztrakt feltöltés

Az absztrakt beküldés határideje: 2020. január 20., hétfő

Az absztrakt beküldés meghosszabbított határideje: 2020. január 31., péntek

Az absztrakt beküldés határideje lejárt.

Absztrakt formátuma
Word dokumentum, szimpla sorköz.

Absztrakt felépítése:
  • - cím, 14-es betűméret
  • - szerző(k) neve (előadó neve aláhúzva), 12-es betűméret
  • - munkahely, intézet megnevezése, székhelye, 12-es betűméret
  • - szövegtest: 12-es betűméret
  • - karakterek száma: 600-1200 (szóköz nélkül)

Javasolt tartalmi felépítés: célkitűzés, módszer, eredmények, összegzés

Elbírálás
A beérkező absztraktokat a Tudományos Bizottság bírálja el. A Tudományos Bizottság dönt a beadott absztraktok alapján az előadások idejéről és formátumáról.
Az absztrakt elfogadásáról a Tudományos Bizottság az előadás beküldőjét írásban tájékoztatja, legkésőbb 2020. február 10-ig.

Fontos: az elfogadott előadás megtartásának, ill. az absztrakt Program és Absztraktkötetben való megjelentetésének feltétele, hogy az előadó a regisztrációs díjat 2020. március 22-ig befizesse. Ellenkező esetben előadása nem képezi a tudományos program részét.
Kérjük az instrukciók és a beküldött anyag figyelmes elolvasását, mert az összefoglalót a beküldött formában nyomtatjuk ki az absztraktfüzetben!

Kreditpont

A kongresszus akkreditálása folyamatban van.

A kongresszusi részvétel:
- orvosok számára 11 kreditpont (kódszáma: 63057)

A kongresszusi részvétel szakdolgozók számára 20 kreditpont (nyilvántartási száma: SZTK-A-30438/2018)

Amennyiben igényli az akkreditációs pontokat, kérjük jelezze ezt a Kreditpont igényléssel.

(Ez nem összetévesztendő a kongresszusi regisztrációval, azt az Online jelentkezési lap kitöltésével tudja megtenni.)

Kiállítási, támogatási lehetőségek

A kongresszus kiemelt szponzora:
a kongresszus kiemelt szponzora a TENA logója

A kiállítói lehetőségekkel, illetve a Kongresszus támogatásával kapcsolatos kérdésekben kérjük, a Blaguss Kongresszusi Irodát keresse a fent megadott elérhetőségek valamelyikén.

Regisztráció

Az online jelentkezési lap hamarosan elérhető.

Online jelentkezési lap

Kérjük, hogy részvételi szándékát az online jelentkezési lap kitöltésével időben jelezze.
A jelentkezések a részvételi díj befizetésével érvényesülnek.
Köszönjük mindenkinek, aki megerősítette a korábbi regisztrációját. Szeretettel várjuk azoknak a résztvevőknek a regisztrációját is, akik lemondták a januári részvételt, de időközben úgy alakult a programjuk, hogy mégis el tudnak jönni kongresszusunkra.
A regisztrációt, majd a részvételi díj beérkezését a Blaguss Kongresszusi Iroda e-mailben igazolja vissza, amennyiben a visszaigazolást egy héten belül nem kapja meg, kérjük, jelezze.

Részvételi díjak Kedvezményes korai
2020. november 29-ig
Kedvezményes késői
2020. november 30-tól 2021. január 24-ig
Helyszíni
2021. január 25-29.
Orvos egyesületi tag 25 000 Ft 29 000 Ft 32 000 Ft
Orvos nem tag 28 000 Ft 32 000 Ft 35 000 Ft
Szakdolgozó egyesületi tag 22 000 Ft 26 000 Ft 29 000 Ft
Szakdolgozó nem tag 25 000 Ft 29 000 Ft 32 000 Ft
Szerződéses önkéntes teljes kongresszusi regisztráció 17 500 Ft 21 500 Ft 24 500 Ft
Kísérő 13 500 Ft 15 500 Ft 17 500 Ft
Diákjegy (orvosi prekonferencia 2018. május 10.) 0 Ft
Szerződéses önkéntes szerdai napijegy (2021. január 27.) 7 500 Ft
Szerdai napijegy (2021. január 27.) 17 000 Ft
Csütörtöki napijegy és orvosi fórum (2021. január 28.) 20 000 Ft
Pénteki napijegy (2021. január 29.) 17 000 Ft
Az MHPE tagsággal járó kedvezményt csak annak tudjuk biztosítani, aki a 2020. évi tagdíját rendezte.
A részvételi díjak tartalmazzák a vonatkozó ÁFA-t, valamint teljes regisztráció esetén bruttó 12 200 Ft, szerdai napijegy esetén bruttó 4 200 Ft, csütörtöki napijegy esetén bruttó 6 000 Ft, ill. pénteki napijegy esetén bruttó 2 000 Ft étel-ital szolgáltatást. Az étel-ital szolgáltatás összege cégek felé kiállítandó számlán feltüntetésre kerül. ÁFA változás esetén fenntartjuk az árváltoztatás jogát.

A részvételi díj (szakdolgozó, orvos és a szerződéses önkéntes teljes kongresszusi regisztráció) tartalmazza

  • a részvételt a Kongresszus tudományos programján beleértve az Önkéntes Fórumot és az Orvosi Fórumot is
  • a kongresszus anyagait
  • a Program és absztraktfüzetet
  • a kávészüneteket
  • a részvételt az Önkéntes találkozón és a szendvics ebéden (szerdán)
  • a részvételt a meghívott előadó előadásán (szerdán)
  • a meghosszabbított nyitva tartással üzemelő wellness használatát (szerdán)
  • a részvételt a Retro Diszkón és két ajándék italkupont (csütörtökön)

A kísérő részvételi díj tartalmazza

  • a kávészüneteket
  • a részvételt az Önkéntes találkozón és a szendvics ebéden (szerdán)
  • a részvételt a meghívott előadó előadásán (szerdán)
  • a meghosszabbított nyitva tartással üzemelő wellness használatát (szerdán)
  • a részvételt a Retro Diszkón és két ajándék italkupont (csütörtökön)

Figyelem: a kísérők a kongresszus szakmai programját nem látogathatják, pontszerzési lehetőség nincs!

A napijegy tartalmazza

  • a részvételt az aznapi tudományos programon
  • a kongresszus anyagait
  • a Program és absztraktfüzetet
  • az aznapi kávészünetet
  • szerdai napijegy esetén: a részvételt az Önkéntes találkozón és a szendvics ebéden, a meghívott előadó előadásán, és a meghosszabbított nyitva tartással üzemelő wellness használatát
  • csütörtöki napijegy esetén: a részvételt a Retro Diszkón és két ajándék italkupont

Fontos:
A kedvezményes korai részvételi díjra való jogosultság feltétele, a részvételi díj 2020. november 29-ig történő utalása.
A kedvezményes késői részvételi díjra való jogosultság feltétele, a részvételi díj 2021. január 24-ig történő utalása.
A 2021. január 24. után indított átutalások esetén a jogosultság igazolásához kérjük, hozza magával a banki bizonylatot.
A kedvezményes díjak helyszíni befizetésére nincs mód.

Retro diszkó

Dátum: 2021. január 28., csütörtök, 21:00-01:00
A teljes kongresszusi részvételi díjak, a kísérői regisztrációs díj és a csütörtöki napijegy tartalmazza a részvételt a Retro Diszkón és két ajándék italkupont.

Opcionális ebéd

Dátum: 2021. január 28. és 29., időpont program szerint
A szűkített svédasztalos ebéd 1 fő részére (ital nélkül): 4.200 Ft/alkalom
Az ebédigényeket kérjük az online jelentkezési lapon megjelölni.

Az ebéd ára tartalmazza az ÁFA-t. ÁFA változás esetén fenntartjuk az árváltoztatás jogát.

Opcionális vacsora

Szállóvendégek részére a szoba ára tartalmazza a vacsorát. Nem szállóvendégek részére vacsora az online jelentkezési lapon rendelhető.

Dátum: 2021. január 27. és 28., időpont program szerint
A svédasztalos vacsora 1 fő részére (ital nélkül): 5.500 Ft/alkalom

A vacsora ára tartalmazza az ÁFA-t. ÁFA változás esetén fenntartjuk az árváltoztatás jogát.

Szálláslehetőség

A szállásigényeket a beérkezés sorrendjében tudjuk teljesíteni. A Hotel Aquarellben 80 szoba áll a résztvevők rendelkezésére.
Kérjük, hogy szállásra vonatkozó igényét az online jelentkezési lap kitöltésével - lehetőség szerint - mielőbb jelezze.

Foglalási határidő: 2020. december 18., péntek

Ezen határidő, illetve 80 szoba után szállást a hotel kapacitásától függően tudunk biztosítani.

A szállásköltséget a szálloda bankszámlájára kérjük utalni a szállodai előlegbekérőn jelzett számlaszámra, a 122348-as foglalási szám és a résztvevő nevének feltüntetésével.
A szállodai előlegbekérőt a Blaguss Kft. továbbítja a résztvevőnek, a részvételi díjról kiállított számlával együtt.

Szállást csak a befizetett teljes szállásdíj beérkezése után tudunk visszaigazolni.

Szálláshely Egyágyas elhelyezés
félpanziós ellátással
Kétágyas elhelyezés
félpanziós ellátással
Háromágyas elhelyezés
félpanziós ellátással
(max. 10 szoba)
Hotel Aquarell **** 22 100 Ft 29 200 Ft 42 300 Ft
A fenti árak szobánként és éjszakánként értendők, tartalmazzák a vonatkozó adókat, a reggelit és a svédasztalos vacsorát, a wellness alapszolgáltatások igénybevételét, fürdőköpenyt, a WiFi-t. ÁFA változás esetén fenntartjuk az árváltoztatás jogát.
A szálláshelyen igénybe vett extra szolgáltatások (minibár, italfogyasztás az étkezések során, stb.) kifizetése a szálloda recepcióján, egyénileg történik.
Bejelentkezés az érkezés napján 14:00 órától, kijelentkezés az elutazás napján 11:00 óráig.

Parkolás

A parkolás a szálloda felszíni parkolójában díjmentes.

Programlehetőség Cegléden

Dobmúzeum (Cegléd) http://www.drummuseum.hu A hivatkozásra kattintva elhagyja a weboldalt

Kossuth Múzeum (Cegléd) http://www.kossuthmuzeum.hu A hivatkozásra kattintva elhagyja a weboldalt

Lemondási feltételek

2020. december 18-ig a befizetett díjak visszafizetésre kerülnek egy egyszeri adminisztrációs költség levonásával (3 500 Ft).
2020. december 18. után nem áll módunkban a megrendelt szolgáltatások árát megtéríteni, amely vonatkozik a szállásköltségre is.
Kérjük, a lemondást - a banki adatok megadásával - írásban jelezze a Blaguss Kongresszusi Irodánál, a fent megadott elérhetőségek valamelyikén.

Fizetés

Az eddigi gyakorlattól eltérve idén a részvétel költségeiről a Blaguss Kft állítja ki a számlát, míg a szállásról (félpanziós ellátással) a Hotel Aquarell állít ki előlegbekérőt, ennek megfelelően a két cég felé egy-egy külön utalást kell indítani.

A részvétel számláját és a szállás előlegbekérőjét is a Blaguss Kft. juttatja el a résztvevőhöz, a jelentkezéskor megadott címre. Kérjük, hogy a számlák ellenértékét az azon szereplő számlaszámra utalja át!

A közlemény rovatban kérjük, hogy mindkét utalásnál tüntesse fel a résztvevő nevét, a szállodai utalásnál a 122348 foglalási számot is. (Az utalás költsége a résztvevőt terheli.)

Blaguss Utazási Iroda Kft. banki adatai

Számlavezető bank neve UniCredit Bank
Számlavezető bank címe 1054 Budapest, Szabadság tér 5-6.
Bankszámlaszám 1091 8001 0000 0005 3941 0002

Reprezentációs adó

Az 1995. évi CXVII. törvény, kifizetőt terhelő adó bekezdése értelmében a regisztráció és a társasági programok díjai adó- és járulékfizetési kötelezettséget vonnak maguk után, mivel ezen díjak étel- és italszolgáltatást is tartalmaznak.
A törvény az adó- és járulékfizetési kötelezettség alapját az alábbiak szerint határozza meg:

  • Magánszemélyek esetén (a regisztráció és a társasági programok díjáról készült számla nem adóalany, illetve magánszemély nevére szól) adó- és járulékfizetési kötelezettség nem keletkezik
  • Cégek esetén (a regisztráció és a társasági programok díjáról készült számla az adóalany nevére szól) adó- és járulékfizetési kötelezettség a számla befogadójánál keletkezik (a számla befogadójának tájékoztatási kötelezettsége mellett)
A regisztráció és a társasági programok díjában foglalt étel- és italszolgáltatások pontos összege a számlán feltüntetésre kerül.

Az adó- és járulékfizetési kötelezettség törvényi hivatkozása bővebben itt (pdf) olvasható.

Adatkezelési tájékoztató

A Magyar Hospice-Palliatív Egyesület XIV. Országos Kongresszusára vonatkozó adatkezelési tájékoztató itt (pdf) olvasható.