A Magyar Hospice-Palliatív Egyesület Országos Értekezlete
Tulip Inn Budapest Millennium***superior
2017. április 7.
Beköszöntő
Kedves Kollégák, kedves Barátaink!
Országos Hospice Értekezletünk idén 2017. április 7-én kerül megrendezésre Budapesten, a Tulip Inn Budapest Millenium-ban. A korábbi évek hagyományaihoz híven ismét összefoglaljuk az elmúlt év tapasztalatait és eredményeit, a jövő kihívásainak tükrében meghatározzuk a közös utat: feladatainkat és céljainkat. Meghívott előadóink: a szakma kiválóságai és a szakmapolitika képviselői segítenek abban, hogy továbbra is őrizzük és fejlesszük a hospice ellátás minőségét, elősegítsük szakmai és társadalmi megbecsülését.
Országos Értekezletünket idén is benyújtottuk szakdolgozói akkreditációra menedzsment témájú, szabadon választható továbbképzésként.
Ebben az évben a szakmai együttgondolkodás mellett sor kerül a Magyar Hospice-Palliatív Egyesület tisztújító közgyűlésére és közös műhelymunkát is tervezünk, melyek témája A túlélők mindennapjai - együttérzésből eredő kifáradás és elégedettség, megküzdési stratégiák
.
Aktív részvételetekre számítva sok szeretettel várunk benneteket!
Üdvözlettel:
Schaffer Judit
elnök
Magyar Hospice-Palliatív Egyesület
a hazai hospice szolgálatok közössége
A rendezvény helyszíne
Tulip Inn Budapest Millennium***superior
1089 Budapest, Üllői út 94-98.
Megközelíthetőség és parkolás
A parkolás a szállodát övező utcákban ingyenes. A szálloda zárt parkolójában a parkolási díj: 2 500 Ft/autó/nap. Parkolóhelyet a szálloda kapacitásától függően tudnak biztosítani.
A Tulip Inn Budapest Millennium***superior a 3-as (kék) metró vonalán fekszik, a Népliget és Nagyvárad tér között, de az 1-es villamossal is megközelíthető.
A továbbképzés időpontja
2017. április 7., péntek
A továbbképzés szervezője
Magyar Hospice-Palliatív Egyesület
1089 Budapest, Orczy út 6. II/201
Tel./fax: +36 1 215 0938
E-mail: iroda@hospice.hu
Szervező Bizottság
Elnök: | Schaffer Judit |
Tagok: | Munk Katalin |
Dr. Kegye Adrienne |
Szervezőiroda
Blaguss Utazási Iroda Kft.
Postacím: 1364 Budapest 4, Pf. 42. Tel.: +36 1 374 7030, fax: +36 1 374 7031
Kapcsolattartó: Kabai Tímea, e-mail: mhpe@blaguss.hu, tel.: +36 30 274 7126
Program
09:00-tól | Regisztráció / a kiállítás megtekintése |
10:00-10:10 | Bevezető, köszöntők |
10:10-10:25 |
A hospice ellátás jövője Dr. Ónodi-Szűcs Zoltán, EMMI egészségügyért felelős államtitkár |
10:25-10:40 |
Hospice Magyarországon - Statisztikai áttekintés Dr. Hegedűs Katalin PhD, Munk Katalin |
10:40-11:20 |
Közgyűlés A Magyar Hospice-Palliatív Egyesület 2016. évi szakmai tevékenysége A Magyar Hospice-Palliatív Egyesület 2016. évi gazdálkodásának bemutatása Tisztújítás, az új elnökség megválasztása Schaffer Judit |
11:20-11:35 |
Önkéntes Menedzsment Farkas Kinga |
11:35-11:50 |
Betegjogok az élet végén: előzetes rendelkezés jogklinikai tapasztalatai Busa Csilla |
11:50-12:05 |
Az internet, mint eszköz az egyesület célzott kommunikációjában Munk Katalin |
12:05-12:45 | Szendvics és kávé / a kiállítás megtekintése |
12:45-13:00 |
Serdülők és fiatal felnőttek palliatív-hospice ellátása Dr. Benyó Gábor |
13:00-13:15 |
Palliatív ágyak működésének tapasztalatai a klinikai gyakorlatban Dr. Csikós Ágnes PhD |
13:15-13:25 |
Hogyan tovább - javaslatok, tervek, célok Résztvevők - MHPE elnök |
13:25-13:35 |
A túlélők mindennapjai A jóllét prediktorai a hospice ellátásban dolgozó nők körében Dr. Kegye Adrienne |
13:35-14:35 |
Workshop A túlélők mindennapjai - együttérzésből eredő kifáradás és elégedettség, megküzdési stratégiák Dr. Kegye Adrienne - Dr. Zana Ágnes PhD |
14:45-16:45 |
Fakultatív program Nyiroködéma fórum
|
Kreditpont
A továbbképzés szakdolgozók számára akkreditált, 15 kreditpont
A továbbképzés nyilvántartási száma: SZTK-A-101217/2016
Amennyiben igényli az akkreditációs pontokat, kérjük regisztáljon.
Kiállítási, támogatási lehetőségek
A kiállítói lehetőségekkel, illetve az értekezlet támogatásával kapcsolatos kérdésekben kérjük, a Blaguss Utazási Irodát keresse a fent megadott elérhetőségek valamelyikén.
Regisztráció
Online jelentkezési lap (A Nyiroködéma fórum résztvevői létszáma betelt, így erre a programra már nem lehet jelentkezni!)
Kérjük, hogy részvételi szándékát az online jelentkezési lap kitöltésével időben jelezze.
A jelentkezések a részvételi díj befizetésével érvényesülnek.
A regisztrációt, majd a részvételi díj beérkezését a Blaguss Utazási Iroda e-mailben igazolja vissza, amennyiben a visszaigazolást egy héten belül nem kapja meg, kérjük, jelezze.
Részvételi díj |
Kedvezményes korai 2017. március 10-ig |
Kedvezményes késői 2017. március 11. és április 5. között |
Helyszíni 2017. április 6-7. |
---|---|---|---|
MHPE tag | 4 700 Ft | 5 400 Ft | 6 200 Ft |
Nem MHPE tag | 5 700 Ft | 6 400 Ft | 7 200 Ft |
A részvételi díjak 27% ÁFA-t, valamint bruttó 2 600 Ft étel-ital szolgáltatást tartalmaznak. Az étel-ital szolgáltatás összege cégek felé kiállítandó számlán feltüntetésre kerül. ÁFA változás esetén fenntartjuk az árváltoztatás jogát.
A részvételi díj tartalmazza
- a részvételt a továbbképzésen
- a továbbképzés anyagait
- a szendviccsel és gyümölccsel bővített kávészünetet
Fontos:
A kedvezményes korai részvételi díjra való jogosultság feltétele a részvételi díj 2017. március 10-ig történő utalása.
A kedvezményes késői részvételi díjra való jogosultság feltétele a részvételi díj 2017. április 6-ig történő utalása. A 2017. április 5. után indított átutalások esetén a jogosultság igazolásához kérjük, hozza magával a banki bizonylatot.
A kedvezményes díjak helyszíni befizetésére nincs mód.
Lemondási feltételek regisztrációs díjra vonatkozóan
2017. március 10-ig a befizetett regisztrációs díj visszafizetésre kerül az adminisztrációs költség (1 000 Ft) levonásával.
2017. március 10. után nem áll módunkban a befizetett összeget megtéríteni.
Kérjük, a lemondást - a banki adatok megadásával - írásban jelezze a Blaguss Utazási Irodánál, a fent megadott elérhetőségek valamelyikén.
Szálláslehetőségek
Amennyiben szállást szeretne igényelni, a Blaguss Utazási Iroda készséggel áll rendelkezésére a fenti elérhetőségek valamelyikén.
Fizetés
A befizetéseket a Blaguss Utazási Iroda Kft. számlaszámára kérjük megtenni. A közlemény rovatban kérjük, tüntesse fel a résztvevő nevét és az MHPE
megnevezést. Az utalás költsége a Résztvevőt terheli.
Számlavezető bank neve | UniCredit Bank |
Számlavezető bank címe | 1054 Budapest, Szabadság tér 5-6. |
Bankszámlaszám | 1091 8001 0000 0005 3941 0002 |
Reprezentációs adó
Az 1995. évi CXVII. törvény, kifizetőt terhelő adó bekezdése értelmében a regisztráció díja adó- és járulékfizetési kötelezettséget von maga után, mivel a regisztrációs díj étel- és italszolgáltatást is tartalmaz.
A törvény az adó- és járulékfizetési kötelezettség alapját az alábbiak szerint határozza meg:
- Magánszemélyek esetén (a regisztrációs díjról készült számla nem adóalany, illetve magánszemély nevére szól) adó- és járulékfizetési kötelezettség nem keletkezik
- Cégek esetén (a regisztráció díjáról készült számla az adóalany nevére szól) adó- és járulékfizetési kötelezettség a számla befogadójánál keletkezik (a számla befogadójának tájékoztatási kötelezettsége mellett)
A regisztráció díjában foglalt étel- és italszolgáltatás pontos összege a számlán feltüntetésre kerül.
Az adó- és járulékfizetési kötelezettség törvényi hivatkozása bővebben itt (pdf) olvasható.