RENDEZVÉNYEK

Magyar Hospice-Palliatív Egyesület

a hazai hospice szolgálatok közössége

A Magyar Hospice-Palliatív Egyesület Országos Értekezlete

Tulip Inn Budapest Millennium***superior
2015. április 17.

Beköszöntő

Kedves Kollégák, kedves Barátaink!

Országos Hospice Értekezletünk idén 2015. április 17-én kerül megrendezésre Budapesten, a Tulip Inn Budapest Millenium-ban. A korábbi évek hagyományaihoz híven ismét összefoglaljuk az elmúlt év tapasztalatait és eredményeit, a jövő kihívásainak tükrében meghatározzuk a közös utat: feladatainkat és céljainkat. Meghívott előadóink: a szakma kiválóságai és a szakmapolitika képviselői segítenek abban, hogy továbbra is őrizzük és fejlesszük a hospice ellátás minőségét, elősegítsük szakmai és társadalmi megbecsülését.

A korábbiaktól eltérően Értekezletünket ez évben menedzsment témájú képzésként nyújtottuk be akkreditációra, így ez egy, a terveink közt szereplő szakmai képzéssororozat első eseménye is lesz egyben.

Ebben az évben is tervezünk közös műhelymunkát, melyek témái:

- felkészülés a palliatív orvosképzés hospice gyakorlóterületének működtetésére és
- az önkéntesek foglalkoztatásának, megőrzésének lehetőségei és buktatói.

Aktív részvételetekre számítva sok szeretettel várunk benneteket!

Üdvözlettel:

Schaffer Judit
elnök
Magyar Hospice-Palliatív Egyesület
a hazai hospice szolgálatok közössége

A rendezvény helyszíne

Tulip Inn Budapest Millennium***superior
1089 Budapest, Üllői út 94-98.

Megközelíthetőség és parkolás

A parkolás a szállodát övező utcákban ingyenes. A szálloda zárt parkolójában a parkolási díj: 2 500 Ft/autó/nap. Parkolóhelyet a szálloda kapacitásától függően tudnak biztosítani.
A Tulip Inn Budapest Millennium***superior a 3-as (kék) metró vonalán fekszik, a Népliget és Nagyvárad tér között, de az 1-es villamossal is megközelíthető.

MHPE X. kongresszus Budapest, Hotel Tulip Inn

A továbbképzés időpontja

2015. április 17., péntek

A továbbképzés szervezője

Magyar Hospice-Palliatív Egyesület
1089 Budapest, Orczy út 6. II/201
Tel./fax: 06 (1) 215-0938
E-mail: iroda@hospice.hu

Szervező Bizottság

Elnök: Schaffer Judit
Tagok: Munk Katalin
Dr. Zana Ágnes PhD

Szervezőiroda

Blaguss Utazási Iroda Kft.
Postacím: 1364 Budapest 4, Pf. 42. Tel.: 06 (1) 374-7030, fax: 06 (1) 374-7031
Kapcsolattartó: Erős Katalin, e-mail: eros@blaguss-congress.hu

Program

09:00-tól Regisztráció / a kiállítás megtekintése
10:00-10:10 Bevezető, köszöntők
10:10-10:30 A hospice ellátás szakmapolitikája
Dr. Beneda Attila, EMMI helyettes államtitkár
10:30-10:50 Hospice Magyarországon - Statisztikai áttekintés
Dr. Hegedűs Katalin PhD, Munk Katalin
10:50-11:25 Közgyűlés, szakmai és pénzügyi beszámoló
A Magyar Hospice-Palliatív Egyesület 2014. évi tevékenysége, 2015. évi tervei
Schaffer Judit
11:25-11:45 Palliatív orvosképzés
Dr. Csikós Ágnes PhD
11:45-12:25 Workshop
- A hospice gyakorlóhelyek követelményrendszerének kidolgozása a palliatív orvosképzés területi gyakorlataihoz
12:25-13:10 Szendvics és kávé / a kiállítás megtekintése
13:10-13:30 A magyar gyermek palliatív-hospice mozgalom stabilizálódása és a szemléletváltozás szakmai és társadalmi folyamatainak áttekintése
Dr. Benyó Gábor
13:30-13:50 Klinikai palliatív mobil team kezdetei az aktív ellátásban
Lukács Miklós
13:50-14:10 Az önkéntes munka tapasztalatai és lehetőségei 2015-ben
Dr. Zana Ágnes PhD
14:10-14:50 Workshop
- Az önkéntesek foglalkoztatásának, megőrzésének lehetőségei és buktatói

Kreditpont

A továbbképzés szakdolgozók számára 17 kreditpont
A továbbképzés nyilvántartási száma: 2779/2015

Kiállítási, támogatási lehetőségek

A rendezvény kiemelt szponzora:

a kongresszus kiemelt szponzora, az Egis Gyógyszergyár Zrt. logója MediFood Hungary Kft. A hivatkozásra kattintva elhagyja a weboldalt

A kiállítói lehetőségekkel, illetve az értekezlet támogatásával kapcsolatos kérdésekben kérjük, a Blaguss Utazási Irodát keresse a fent megadott elérhetőségek valamelyikén.

Regisztráció

Kérjük, hogy részvételi szándékát az online jelentkezési lap kitöltésével időben jelezze.
A jelentkezések a részvételi díj befizetésével érvényesülnek.
A regisztrációt, majd a részvételi díj beérkezését a Blaguss Utazási Iroda e-mailben igazolja vissza, amennyiben a visszaigazolást egy héten belül nem kapja meg, kérjük, jelezze.

Részvételi díj Kedvezményes korai
2015. március 12-ig
Kedvezményes késői
2015. március 13.
és április 15. között
Helyszíni
2015. április 16-17.
MHPE tag 4 500 Ft 5 200 Ft 6 000 Ft
Nem MHPE tag 5 500 Ft 6 200 Ft 7 000 Ft

A részvételi díjak 27% ÁFA-t, valamint bruttó 2 200 Ft étel-ital szolgáltatást tartalmaznak. Az étel-ital szolgáltatás összege cégek felé kiállítandó számlán feltüntetésre kerül. ÁFA változás esetén fenntartjuk az árváltoztatás jogát.

A részvételi díj tartalmazza

  • a részvételt a továbbképzésen
  • a továbbképzés anyagait
  • a szendvicsebédet

Fontos:

A kedvezményes korai részvételi díjra való jogosultság feltétele a részvételi díj 2015. március 12-ig történő utalása.
A kedvezményes késői részvételi díjra való jogosultság feltétele a részvételi díj 2015. április 15-ig történő utalása. A 2015. április 13. után indított átutalások esetén a jogosultság igazolásához kérjük, hozza magával a banki bizonylatot.
A kedvezményes díjak helyszíni befizetésére nincs mód.

Lemondási feltételek regisztrációs díjra vonatkozóan

2015. március 12-ig a befizetett regisztrációs díj visszafizetésre kerül az adminisztrációs költség (1 000 Ft) levonásával.
2015. március 13. után nem áll módunkban a befizetett összeget megtéríteni.
Kérjük, a lemondást - a banki adatok megadásával - írásban jelezze a Blaguss Utazási Irodánál, a fent megadott elérhetőségek valamelyikén.

Szálláslehetőségek

Amennyiben szállást szeretne igényelni, a Blaguss Utazási Iroda készséggel áll rendelkezésére a fenti elérhetőségek valamelyikén.

Fizetés

A befizetéseket a Blaguss Utazási Iroda Kft. számlaszámára kérjük megtenni. A közlemény rovatban kérjük, tüntesse fel a résztvevő nevét és az MHPE megnevezést. Az utalás költsége a Résztvevőt terheli.

Kedvezményezett neve Blaguss Utazási Iroda Kft.
Számlavezető bank neve UniCredit Bank
Számlavezető bank címe 1054 Budapest, Szabadság tér 5-6.
Bankszámlaszám 1091 8001 0000 0005 3941 0002

Reprezentációs adó

Az 1995. évi CXVII. törvény, kifizetőt terhelő adó bekezdése értelmében a regisztráció díja adó- és járulékfizetési kötelezettséget von maga után, mivel a regisztrációs díj étel- és italszolgáltatást is tartalmaz.
A törvény az adó- és járulékfizetési kötelezettség alapját az alábbiak szerint határozza meg:

  • Magánszemélyek esetén (a regisztrációs díjról készült számla nem adóalany, illetve magánszemély nevére szól) adó- és járulékfizetési kötelezettség nem keletkezik
  • Cégek esetén (a regisztráció díjáról készült számla az adóalany nevére szól) adó- és járulékfizetési kötelezettség a számla befogadójánál keletkezik (a számla befogadójának tájékoztatási kötelezettsége mellett)

A regisztráció díjában foglalt étel- és italszolgáltatás pontos összege a számlán feltüntetésre kerül.

Az adó- és járulékfizetési kötelezettség törvényi hivatkozása bővebben itt (pdf) olvasható.