A Magyar Hospice-Palliatív Egyesület Országos Értekezlete
Tulip Inn Budapest Millennium***superior
2015. április 17.
Beköszöntő
Kedves Kollégák, kedves Barátaink!
Országos Hospice Értekezletünk idén 2015. április 17-én kerül megrendezésre Budapesten, a Tulip Inn Budapest Millenium-ban. A korábbi évek hagyományaihoz híven ismét összefoglaljuk az elmúlt év tapasztalatait és eredményeit, a jövő kihívásainak tükrében meghatározzuk a közös utat: feladatainkat és céljainkat. Meghívott előadóink: a szakma kiválóságai és a szakmapolitika képviselői segítenek abban, hogy továbbra is őrizzük és fejlesszük a hospice ellátás minőségét, elősegítsük szakmai és társadalmi megbecsülését.
A korábbiaktól eltérően Értekezletünket ez évben menedzsment témájú képzésként nyújtottuk be akkreditációra, így ez egy, a terveink közt szereplő szakmai képzéssororozat első eseménye is lesz egyben.
Ebben az évben is tervezünk közös műhelymunkát, melyek témái:
- felkészülés a palliatív orvosképzés hospice gyakorlóterületének működtetésére és
- az önkéntesek foglalkoztatásának, megőrzésének lehetőségei és buktatói.
Aktív részvételetekre számítva sok szeretettel várunk benneteket!
Üdvözlettel:
Schaffer Judit
elnök
Magyar Hospice-Palliatív Egyesület
a hazai hospice szolgálatok közössége
A rendezvény helyszíne
Tulip Inn Budapest Millennium***superior
1089 Budapest, Üllői út 94-98.
Megközelíthetőség és parkolás
A parkolás a szállodát övező utcákban ingyenes. A szálloda zárt parkolójában a parkolási díj: 2 500 Ft/autó/nap. Parkolóhelyet a szálloda kapacitásától függően tudnak biztosítani.
A Tulip Inn Budapest Millennium***superior a 3-as (kék) metró vonalán fekszik, a Népliget és Nagyvárad tér között, de az 1-es villamossal is megközelíthető.
A továbbképzés időpontja
2015. április 17., péntek
A továbbképzés szervezője
Magyar Hospice-Palliatív Egyesület
1089 Budapest, Orczy út 6. II/201
Tel./fax: 06 (1) 215-0938
E-mail: iroda@hospice.hu
Szervező Bizottság
Elnök: | Schaffer Judit |
Tagok: | Munk Katalin |
Dr. Zana Ágnes PhD |
Szervezőiroda
Blaguss Utazási Iroda Kft.
Postacím: 1364 Budapest 4, Pf. 42.
Tel.: 06 (1) 374-7030, fax: 06 (1) 374-7031
Kapcsolattartó: Erős Katalin, e-mail: eros@blaguss-congress.hu
Program
09:00-tól | Regisztráció / a kiállítás megtekintése |
10:00-10:10 | Bevezető, köszöntők |
10:10-10:30 |
A hospice ellátás szakmapolitikája Dr. Beneda Attila, EMMI helyettes államtitkár |
10:30-10:50 |
Hospice Magyarországon - Statisztikai áttekintés Dr. Hegedűs Katalin PhD, Munk Katalin |
10:50-11:25 |
Közgyűlés, szakmai és pénzügyi beszámoló A Magyar Hospice-Palliatív Egyesület 2014. évi tevékenysége, 2015. évi tervei Schaffer Judit |
11:25-11:45 |
Palliatív orvosképzés Dr. Csikós Ágnes PhD |
11:45-12:25 |
Workshop - A hospice gyakorlóhelyek követelményrendszerének kidolgozása a palliatív orvosképzés területi gyakorlataihoz |
12:25-13:10 | Szendvics és kávé / a kiállítás megtekintése |
13:10-13:30 |
A magyar gyermek palliatív-hospice mozgalom stabilizálódása és a szemléletváltozás szakmai és társadalmi folyamatainak áttekintése Dr. Benyó Gábor |
13:30-13:50 |
Klinikai palliatív mobil team kezdetei az aktív ellátásban Lukács Miklós |
13:50-14:10 |
Az önkéntes munka tapasztalatai és lehetőségei 2015-ben Dr. Zana Ágnes PhD |
14:10-14:50 |
Workshop - Az önkéntesek foglalkoztatásának, megőrzésének lehetőségei és buktatói |
Kreditpont
A továbbképzés szakdolgozók számára 17 kreditpont
A továbbképzés nyilvántartási száma: 2779/2015
Kiállítási, támogatási lehetőségek
A rendezvény kiemelt szponzora:
A kiállítói lehetőségekkel, illetve az értekezlet támogatásával kapcsolatos kérdésekben kérjük, a Blaguss Utazási Irodát keresse a fent megadott elérhetőségek valamelyikén.
Regisztráció
Kérjük, hogy részvételi szándékát az online jelentkezési lap kitöltésével időben jelezze.
A jelentkezések a részvételi díj befizetésével érvényesülnek.
A regisztrációt, majd a részvételi díj beérkezését a Blaguss Utazási Iroda e-mailben igazolja vissza, amennyiben a visszaigazolást egy héten belül nem kapja meg, kérjük, jelezze.
Részvételi díj |
Kedvezményes korai 2015. március 12-ig |
Kedvezményes késői 2015. március 13. és április 15. között |
Helyszíni 2015. április 16-17. |
---|---|---|---|
MHPE tag | 4 500 Ft | 5 200 Ft | 6 000 Ft |
Nem MHPE tag | 5 500 Ft | 6 200 Ft | 7 000 Ft |
A részvételi díjak 27% ÁFA-t, valamint bruttó 2 200 Ft étel-ital szolgáltatást tartalmaznak. Az étel-ital szolgáltatás összege cégek felé kiállítandó számlán feltüntetésre kerül. ÁFA változás esetén fenntartjuk az árváltoztatás jogát.
A részvételi díj tartalmazza
- a részvételt a továbbképzésen
- a továbbképzés anyagait
- a szendvicsebédet
Fontos:
A kedvezményes korai részvételi díjra való jogosultság feltétele a részvételi díj 2015. március 12-ig történő utalása.
A kedvezményes késői részvételi díjra való jogosultság feltétele a részvételi díj 2015. április 15-ig történő utalása. A 2015. április 13. után indított átutalások esetén a jogosultság igazolásához kérjük, hozza magával a banki bizonylatot.
A kedvezményes díjak helyszíni befizetésére nincs mód.
Lemondási feltételek regisztrációs díjra vonatkozóan
2015. március 12-ig a befizetett regisztrációs díj visszafizetésre kerül az adminisztrációs költség (1 000 Ft) levonásával.
2015. március 13. után nem áll módunkban a befizetett összeget megtéríteni.
Kérjük, a lemondást - a banki adatok megadásával - írásban jelezze a Blaguss Utazási Irodánál, a fent megadott elérhetőségek valamelyikén.
Szálláslehetőségek
Amennyiben szállást szeretne igényelni, a Blaguss Utazási Iroda készséggel áll rendelkezésére a fenti elérhetőségek valamelyikén.
Fizetés
A befizetéseket a Blaguss Utazási Iroda Kft. számlaszámára kérjük megtenni. A közlemény rovatban kérjük, tüntesse fel a résztvevő nevét és az MHPE
megnevezést. Az utalás költsége a Résztvevőt terheli.
Kedvezményezett neve | Blaguss Utazási Iroda Kft. |
Számlavezető bank neve | UniCredit Bank |
Számlavezető bank címe | 1054 Budapest, Szabadság tér 5-6. |
Bankszámlaszám | 1091 8001 0000 0005 3941 0002 |
Reprezentációs adó
Az 1995. évi CXVII. törvény, kifizetőt terhelő adó bekezdése értelmében a regisztráció díja adó- és járulékfizetési kötelezettséget von maga után, mivel a regisztrációs díj étel- és italszolgáltatást is tartalmaz.
A törvény az adó- és járulékfizetési kötelezettség alapját az alábbiak szerint határozza meg:
- Magánszemélyek esetén (a regisztrációs díjról készült számla nem adóalany, illetve magánszemély nevére szól) adó- és járulékfizetési kötelezettség nem keletkezik
- Cégek esetén (a regisztráció díjáról készült számla az adóalany nevére szól) adó- és járulékfizetési kötelezettség a számla befogadójánál keletkezik (a számla befogadójának tájékoztatási kötelezettsége mellett)
A regisztráció díjában foglalt étel- és italszolgáltatás pontos összege a számlán feltüntetésre kerül.
Az adó- és járulékfizetési kötelezettség törvényi hivatkozása bővebben itt (pdf) olvasható.